2015. szeptember 15., kedd

Ez nehezebb, mint gondoltam

Ez nehezebb, mint gondoltam. Mármint, a fene se hitte volna, főleg MyFroggy videóit nézve, hogy ha nekilátok négy babaszobának, annak az lesz az eredménye, hogy napokig ki sem látok a ragasztóból, festékből és a ruhaanyagok közül. Egyelőre két szoba van készen, de még róluk sem mutatok képet, mert van még mit csinosítani rajtuk. Az ebédlőnek és a nappalinak még neki sem láttam, közben pedig készítem a lányok ruháit is. Ingeket, nadrágokat, szoknyákat, kosztümöket, kabátokat... és a fiúk még sehol sincsenek, pedig ők is vannak szép számmal, akiket fel kell öltöztetnem. Sajnos nem varrok valami ügyesen, de a kisebb hibákat elnézem magamnak, amikor egy-egy baba új szettben virít - kár, hogy mindegyiküknek többet és még annál is többet kell csinálnom, mert elég gyakran öltöznek át, hiszen egy irodaházban dolgoznak, mégsem járhatnak nap mint nap ugyanabban a ruhában dolgozni. A férjem azt mondta, hogy maximalista vagyok, de inkább egyszerűen csak nagyon ragaszkodom az elképzeléseimhez. Például pontosan tudom, hogy első nap Lisa milyen ruhában megy majd dolgozni, és ebből nem engedek magamnak, ha belegebedek, akkor sem.
És különben is, ő nekem csak ne beszéljen. Megkértem, hogy segítsen az ággyal, azt hittem, ez lesz a legkönnyebb. Vékonyabb kartondoboz, összeragasztani, lefesteni és kész. Na még mit nem... azt az estét nem úsztuk meg szegélyléc, fűrész, és fújós gitt nélkül. A kinyitható ajtós, tükrös szekrényt már nem is merem mondani neki, így is azzal volt végig megáldva, hogy emberi arányokhoz szabja az ágyat.

Kíváncsi vagyok, mások hogyan csinálják ezt, nekem minden idegszálamra szükségem van, hogy ne adjam fel. Talán az is közrejátszik, hogy elég feszült időszakot élek, és nagyon szükségem lenne némi sikerélményre. Imádom a babáimat, nem is hittem volna, hogy ha felveszik egy történet szereplőinek személyiségét, azzal ennyi "lelket" kapnak majd. Furcsa, de tényleg így van. Már folyamatosan keresem az új szereplőket, valamint azokat, akik még nincsenek meg. Remélem, idővel sikerül mindenkire rátalálnom.

1 megjegyzés:

  1. Várom a fotókat a helyszínekről és a szereplőkről. :)
    Sok sikert és kitartást a munkálatokhoz.

    üdv,
    luna

    VálaszTörlés