2015. szeptember 8., kedd

Készülődés

Ma nekiláttam elkészíteni a történet főbb helyszíneit. Képeket egyelőre nem mutatok, mert tragikusan rosszul állok.
Sajnos az átlagosnál is kevesebb helyem van, így kénytelen vagyok nagyon célirányosan dolgozni, és csak olyan helyiségeket, bútorokat legyártani, amik feltétlenül szükségesek a történethez. Az egyik ilyen helyszín természetesen az iroda, ahol Lisa dolgozik, valamint készül még egy családi ebédlő és egy hálószoba is, plusz menet közben jutott eszembe, hogy egy nappali sem ártana.
Így máris négyre nőtt az elkészítendő helyiségek száma.

A helyszínekhez nem dobozt, hanem dekorkartont használok, mert bár nehezebb vele dolgozni, mint a dobozokkal, de sokkal tartósabb, így a falak és a bútorok is ebből készülnek majd. A falakat "összedugós" módszerrel készítettem, így bármikor szétszedhetem őket, és két vékonyka kartonlapot sokkal könnyebb eltenni, mint egy hatalmas, négy szobás házat. Még így is minden falat meg kellett merevítenem a szegélyeknél, ehhez szegélylécet használtam és faragasztóval rögzítettem, így a falak nem hajlottak meg a festés hatására, és tovább tartósak maradnak. A bútorok egy kisebb dobozba kerülnek majd, amikor éppen nincsenek használatban, viszont az apróbb dolgokat kénytelen voltam például az asztalhoz ragasztani, hogy biztosan minden a helyén maradjon.

Nem szeretek tapétázni, mert szinte sosem úgy és oda ragad, ahogy/ahová szeretném, ezért inkább festettem a falakat. Nemrégiben volt lakásfestés nálunk, és maradt ki zöld és narancssárga festékem, ezek most nagyon jól jöttek, de én zöld helyett inkább kékes árnyalatot szerettem volna, de a festék színezéséhez nem volt itthon semmi, Míg végül eszembe jutott, hogy anno a műkörmözéshez vettem pigmentporokat, amik most nagyon jól jöttek - nagyon kevés is elég belőle, és szép színeket lehet variálni. Viszont a díszítés miatt egy kevéske színes papírt mégiscsak ragasztottam, remélem, tartós lesz.

Az iroda kialakítása elég sok időbe telt, és sok szupernek tűnő ötletemet kellett feladnom a helytakarékosság végett. Az egyik ilyen ötlet az volt, hogy Lisa előszobai irodájából egy nagy és széles, kétszárnyú üvegajtón keresztül át lehessen látni Albert irodájába, ahogy a férfi ott ül, és telefonál/tárgyal, satöbbi. A képeken biztosan nagyon jól nézett volna ki, de sajnos mivel nem lényegi szempont, és abban a helyiségben semmi különös nem történik majd, így el kellett vetnem az ötletet, és a fontosabb dolgokra koncentrálni.
A bútorok is mind dekorkartonból vannak, Az asztal formáján elég sokat gondolkodtam, míg végül valamennyire körvonalazódott bennem, hogy is nézzen ki, de végül egy egyszerűbb forma mellett döntöttem, mert tudtam, hogy a székkel úgyis sokkal jobban meg fogok szenvedni. A karton nagyon jó, mert szépen hajlítható, viszont ilyen erős ívnél már megtörik, és nagyon el kell találni a víz arányát, amit a hajlatoknál használok, hogy ezt elkerüljem. Csipesszel rögzítettem a megfelelő pozícióba, és hagytam megszáradni, majd akrillal festettem, száradás után pedig lakkal fixáltam.
Aztán kidobtam, mert bénán nézett ki, fogtam helyette egy valamikori csomaghoz kapott barbie széket, a rózsaszín ülőrészt lefestettem feketére, és kész. Akril fixálóval fixáltam, de még így is tartok tőle egy kicsit, mert pattintós elven ül bele a baba, remélem, nem repedezik meg a festés minden használat után, és a ruhákat sem fogja majd össze.

Mindeközben nagyon várom, hogy a napokban megérkezzen a babacsomag, amit rendeltem, abban van ugyanis három olyan fiú is, akik a történetemhez elengedhetetlenek. Arról nem is beszélve, hogy a rossz minőségű képeken látható egy kisebb méretű baba is, aki szerintem Mattel lány lehet, kb. olyan magas a kép alapján, mint Skipper, de mégsem ő az. Valahogy ismerősnek tűnik, de nem tudom hová tenni, remélem, hogy jó a megérzésem vele kapcsolatban, és lehet belőle a Hale fiúk kishúga, A tartása is különös a kinyújtott kézzel és befelé forduló tenyérrel, tényleg nem tudom, ki lehet ő, még abban sem vagyok biztos, hogy Mattel baba, de azért reménykedem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése